Eran

Jag hade besök igår. En person som har bott i 16 städer över hela världen, kommer ursprungligen från Israel, Holland och USA. Han har tre pass.
Nu bor han här i Sverige och söker jobb. Vi började prata över internet, han sa för någon vecka sedan att han tänkte åka till Stockholm för att träffa lite folk och undrade om jag var intresserad av att ses. Visst, sa jag och undrade lite vad jag hade gett mig in på. Vi träffades vid plattan där hans australienska vän lämnade över honom i mina händer. Vi strosade omkring en liten stund, det var kallt.
Jag tror att jag aldig har träffat en person som pratar så mycket som han gör. Non stop. Det enda jag behövde säga var egentligen; "Yeah...mhm...go on....how?..ok.." etc. Det var lite roligt.

Idag är det ingen rast och ingen ro. Tentamen imorgon. Får se hur det går denna gång, har nog inte känt mig så oförberedd någon gång under hela terminen. Men det har sina orsaker.

Sugen som få på lussekatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0