Frisk! Snart.

Feberfri, hurra! Jag har visserligen fortfarande ont i halsen, men det är på bättringsvägen så jag klagar inte. Vilken underbar känsla det är att vara frisk, att få kliva ur den där feberdimman där kroppen fungerar i slow motion. Man riktigt känner hur livet återvänder till en och hur man får tillbaka lusten att göra saker. På det viset är det kanske bra att vara sjuk ibland, man blir mer uppmärksam på hur fantastiskt det är att få ha en väl fungerande kropp.
Nåväl, jag är ledig i helgen i alla fall, det är skönt. Thomas är också ledig, vi är lediga tillsammans för första gången på jag vet inte hur länge. Senaste månaden har vi jobbat om varandra varje helg, det har varit jobbigt, tärande. Men nu har jag bytt helger, så nu kommer vi jobba samma helger och vara lediga samtidigt, perfekt.
Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0