Hello Västerås

Kom hem inför jul och så igår. Ganska skönt att känna sig ledig och utan överdrivna tyngder på axlarna i form av massa skolarbete. Har visserligen tenta ganska direkt när vi kommer tillbaka, men det är ett tag kvar.
Idag har jag slagit in paket, köpt den sista klappen och gjort chokladtryffel. Jag är trött, känner hur terminens koncentration sakta tynar bort och ersätts av den lätta utmattning som funnits där mer eller mindre hela tiden, men som trängts undan och som jag inte brytt mig om. Tränade idag, sprang min 8 km-runda på en tid som visade ca tre minuter bättre än tidigare prestationer åstadkomna för ungefär ett halvår sedan. Mina dagliga ansträngningar på cykeln har antagligen gjort sitt. Kändes bra att det gett något i alla fall, tyckte knappt att det var jobbigt att lalla den nätta rundan. Styrketräning efteråt, vilket inte var lika lättsamt. Körde axlar för första gången, hujedamej säger jag bara, det var jobbigt. Men det ska bli ordning på den biten också.
Väl hemma igår fick jag äntligen prova min fina massagebänk och jag lovar att det fanns frivilliga..=) Den känns riktigt bra att jobba på och den är skön att ligga på, bara att fråga Thomas och Marc.
Imorgon har jag lovat mamma att hjälpa henne städa vardagsrummet, usch vad tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0