Tillbaka

Nu är jag tillbaka i cybervärlden igen, thomas min lilla ängel, såg till att jag slapp betala 300 för att plocka ur hårddisken och sätta i den nya. Dessutom har han installerat allt igen, puss på honom.
Även tillbaka till skolan efter en lugn och skön helg. Dock har jag fått ont i foten, jättejobbigt. Det är den vänstra som gör ont, vet inte ens vad jag gjort. Kan inte riktigt gå på den, tack och lov kan jag cykla så jag slipper betala en massa för att åka buss.

Alldeles nyss har jag borrat hål i mina skåpluckor så att jag kunnat sätta dit knoppar, helt underbart. Ganska stolt över mig själv faktiskt. Självförtroendet på det området har varit sådär den senaste tiden. Väggarna här är lite konstiga, och ganska svåra att borra i, så det har hänt något litet missöde (usch). Men nu blev jag lite upprättad, skönt. Tänkte att jag skulle få allt sånt där färdigt innan det drar igång på allvar, vilket det i och för sig redan har gjort, men innan man måste plugga jämt jämt...

Hungrig, dags att börja tänka på middag och morgondagens lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0