Kräftriket 23 A

Det är min skolas adress. Jag var för en liten stund sedan där och kollade in läget, med cykel. Det var en liten bit dit, och backigt. Nu hittade jag inte riktigt, men jag skulle tro att det tar 10-15 minuter att cykla dit. Jobbigt var det också, undrar om jag kommer att ha tillräckligt med karaktär för att cykla mitt i vintern... Det är ju väldigt mycket billigare att cykla än att åka pendel eller buss in. 

Jag känner verkligen att jag kommer trivas här, det känns som att jag bor här redan, tror jag. Stökigt och rörigt precis som igår, men jag har fått bort den värsta röran in i skåp och lådor i form av prydliga högar och rader. Skönt att få ordning på sitt eget, och så måste man äta mitt i alltihopa också. Timmarna går och man känner nästan inte att man är hungrig i allt fejande.
Har fortfarande igen kamera vilket stör mig brutalt ibland. Skulle verkligen vilja visa alla mina vänner och mina syskon som inte har sett hur det ser ut här osv. Det har varit strålande väder de senaste dagarna när jag har varit här. Är det lika fint imorgon tänkte jag åka och bada en sväng när jag behöver ta paus.
Nu är det natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0