Så hade man en sån här också

Ja... jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle engagera mig så mycket att jag skulle sitta såhär. Men nu gör jag det, lite lustigt.
1:a april idag, otroligt väder och varmt. Tog en promenad tillsammans med min respektive och ett gäng kompisar på ett av Västerås mindre eftertraktade områden, Bäckby. Köpte godis på Lidl för 3,50 kr/hg, gott faktiskt. Men jag som mår allmänt dåligt av godis borde ha låtit bli.
Nu sitter jag hemma och degar, väntar på att spaghettin och köttfärssåsen ska sjunka undan så att man kan masa sig ut och löpa sina kilometrar någon gång. Det är skönt när man gjort det, känner sig så duktig och hälsosam. Endorfinerna och oxytocinet flödar i kroppen och välbehaget infinner sig.. För visst är det väl de hormonerna som frigörs vid träning och sånt? Borde väl i och för sig jag veta, som är undersköterska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kära Mimmi...handlar Du på Lidl?:d TIHIHI....kul att läsa att även du är en flitig arbetsmyra....keep it going...pusssssss

2007-04-04 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0