Ledig

Jag har varit ledig idag, skönt att vakna 9.30 helt utvilad. Tyvärr var resten av familjen också ledig, så alla var uppe och sprang. Visserligen trevligt att slippa göra frukost och så, men ibland är det skönt med singelmorgnar.
Sprungit en bit idag, klippt min lillebror och tagit det lugnt tillsammans med Thomas. Klippningen var ju utan garantier, har klippt honom en hel del. Men det blir inte alltid så bra. Nu blev han fin tyckte jag, han vänjer sig..=)

Jag och Thomas såg Escape from Alcatraz. Bra film, fast slutet var väldans abrupt. De lyckades med rymningen och så fick man se lite eftersök, sen var det slut. Nu är jag hemma, decka i sängen snart. Öva imorgon.
Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0