Kind of tierd

Vet inte vad det är med mig idag. Har varit helt slut hela dagen, känts som att kroppen inte har velat vara med. Sprang igår igen, intensivt, kanske beror på det. Sova vore skönt, men jag ska iväg på ytterligare en grej ikväll. Övning, måste gå dessutom, har konsert imorrn och på fredag och jag kan inte det vi ska sjunga. Perfekt.

(Här tänkte jag ladda upp en bild på mig från jobbet där man ser hur trött jag är, men det vägrade, ville inte ta emot den sortens filer, så ni får tänka er den bilden.)

Haft påskfika för mina gamlingar och deras anhöriga idag på eftermiddagen. Hur många olika sorters hembakta kakor, bullar och tårtor som helst. Blev en hel del över också. Det var uppskattat i alla fall, och de gamla levde upp på ett helt annat vis, härligt att se. Ett avbrott i deras och vår vardag som är värt att anstränga sig för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0